Klacht: krijg het abonnement niet opgezegd.

op 03 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

We proberen nu al jaren het abonnement op te zeggen. Via telefoon, via de site, brieven geschreven en gemaild.

Dat we eindelijk van voordelengids af zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Het annuleren van een verlenging kan door te mailen naar info@voordelengids.nl Dit mailadres is te vinden op uw overeenkomst of op onze website. Hierop dient u binnen 2á3 werkdagen een reactie te ontvangen. Heeft u eerder een email verzonden dan kunt u deze doorsturen naar dit zelfde mailadres en kunnen wij achterhalen of deze ontvangen is en waarom er dan niet gereageerd zou zijn. In uw annulering graag uw naam/adres en/of klantnummer melden. Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 11 mei 2016 om 15:51 geantwoord

Beste mevrouw,

De annulering is in goede orde ontvangen en verwerkt. Het abonnement op uw naam is dan ook stop gezet en zal niet meer verlengd worden. Een bevestiging van het annuleren is begin april dit jaar al naar u verzonden.

Team Voordelengids.eu
Vezelbaan 13
2352 DM Leiderdorp
telnr: 071 5814500
mailadres: info@voordelengids.nl

Alle klachten die gemeld zijn door MirandadeV