Klacht: krijg geen verzendlabel

op 14 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket helemaal opgemeten ;(
vervolgens via ideal betaald voor verzending maar ik krijg geen label per email. (na 3 kwartier wachten)
Het email adres had ik al eerder bevestigd via een bevestigingslink dus dat is juist.
Inloggen kan alleen voor nieuw pakket. Geen telefoonnummer te vinden. Nu via contact formulier gevraagd hoe het zit.

Gewenste Oplossing:

als ik het label krijg.
of eigenlijk liever mijn geld terug !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tmiddelkoop