Klacht: Krijg geen geld terug

op 14 juni 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 april 2016 kreeg ik mijn bestelde rosé curl styler van E 89,95 toegestuurd. Dezelfde dag nog stuurde ik het artikel aangetekend terug. Klantenservice bevestigd de ontvangst hiervan. In hun eigen algemene voorwaarden (art 10) en de wettelijke regelgeving staat dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour op je rekening moet staan. Na diverse telefoontjes a E 0,90 heb ik nog niets ontvangen. En vandaag is het 14 juni 2016. Het bestelproces van het artikel is: 30026947

Gewenste Oplossing:

Als het aankoopbedrag EN de gemaakte telefoonkosten van E 3,60 op mijn rekening staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

Bericht van Tel Sell

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Visser, Onze klantenservice heeft inmiddels via e-mail contact met u opgenomen. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u deze richten aan klantenservice@telsell.com met vriendelijke groet Tel Sell webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rose styler