Klacht: krijg geen contact

op 26 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie dagen geleden 1 mok besteld (als zakelijk klant ook al eens en toen geen problemen). Nu is het drama. Ik krijg een track & trace maar die schuift elke dag op qua levering. Geen contact met die mensen te krijgen.
Heb mijn bank ingeschakeld maar die kan niets doen nu. Lees overal op internet klachten.

Gewenste Oplossing:

Levering mok, of direct geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KJ2203