Klacht: Krat bier

op 02 juli 2012 over Heineken in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een krat heinken gekocht bij AH in Mill.
Bij aankomst thuis wilde ik hem in de koelkast zetten,maar tot mijn verbazing bleken de flesje voor 80% in de krat niets eens half gevuld te zijn.
Hoe kan dit?
De krat heb ik wel weer om kunnen ruilen bij AH.
Maar wel met wat ongeloof en extra reis onkosten

Gewenste Oplossing:

Wat onkosten vergoeding voor de extra reiskosten,en het ongenoegen ervan.

Bericht van Heineken

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht. Kunt u misschien een contactformulier invullen op www.heineken.nl. Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Heineken

Alle klachten die gemeld zijn door krat