Klacht: Krasenwin actie niets met Coop te maken

op 11 juni 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Al hoewel wij minimaal 2 x per week bij de Coop boodschappen doen ontvingen wij pas op 09-06-2016 onze eerste ‘krasloten’. 5 stuks.
Benieuwd ben ik thuis achter de computer gaan zitten om te kijken of ik ‘geluk’ had. Via, voor mij omslachtige en gebruikersonvriendelijk, sites moest ik allerlei privé gegevens opgeven. Ik voelde mij behoorlijk onder druk gezet om alles ‘correct’ in te vullen en te liken (anders kon ik niet verder) en naar mijn mail te gaan kijken. Nog steeds géén mogelijkheid om te zien of ik ergens voor in aanmerking kwam. Uiteindelijk kwam ik terecht op ‘jUSTLEASE’ en moest ik ook hier aangeven dat ik geïnteresseerd was in een leaseauto voordat ik verder kon gaan. Weer werd ik verwezen naar mijn mail.
Ik heb mijn andere krasloten maar niet meer gecontroleerd omdat er géén link was om die in te voeren. Ik vind dit pure misleiding om gegevens te ontfutselen en niet klantvriendelijk. Vandaag werd ik al via de mail benaderd door het leasebedrijf waar ik uiteindelijk géén belangstelling in heb.

Wees open en eerlijk over je actie. Wek niet de indruk dat er iets te winnen valt terwijl het alleen maar gaat om het verkrijgen van gegevens voor derden.
De naam Coop stond vroeger voor een bedrijf die begaan was met zijn klanten.
Zo herinner ik het vanuit mijn jeugd toen mijn ouders daar hun boodschappen deden.
Nu voel ik mij zeer teleurgesteld en zou graag willen dat ik die betrouwbaarheid weer zou kunnen voelen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van COOP

6 maanden geleden - Beste, Bedankt voor je feedback over onze Kras & Win actie. We vinden het fijn dat je jouw ervaring deelt. Het helpt ons in de evaluatie van deze campagne. Goed om te weten: door mee te doen aan de actie, word je automatisch lid van onze nieuwsbrief. Uiteraard kun je je direct, na ontvangst welkomst email, voor uitschrijven. Verder zit je nergens aan vast en kun je overal kiezen voor ‘Geen interesse’. We vragen de gegevens uit omdat we deze nodig hebben op het moment dat je een van de vele grote prijzen wint. Het zijn spelregels waar ook wij ons aan te houden hebben. Nogmaals bedankt voor je feedback en nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Coop Supermarkten

Alle klachten die gemeld zijn door Mariahoeve