Klacht: Kras in nieuwe PVC vloer na levering

op 03 juni 2016 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

3 weken wonend in een straat waar nog volop gebouwd wordt, is het leveren van spullen bij ons altijd gelijk aan een zeer vieze vloer. Zo ook bij de bank.
Na het plaatsen van de bank (toen wij de vloer wilde stofzuigen en dweilen) bleek een diepe kras in de vloer helaas geen vuiligheid.
Direct gebeld, maar “het moet direct gemeld worden” want we kunnen de bank natuurlijk ook zelf verschuiven. (Echt niet op de plek waar de kras is, daar is de bank echter wel uitgepakt!)
Na een lange mail met foto’s zou de leverancier contact opnemen. Maar van deze kregen we hetzelfde verhaal. Ze kunnen hierin niets voor ons betekenen want schade moet direct gemeld worden…
Dus mensen van Nederland wees gewaarschuwd, voordat de bezorgers van Chateau d Ax het pand verlaten is het verstandig om als ene havik de bank en omliggende ruimte te controleren op beschadigingen. Want anders heb je gewoon dikke pech en lieg je er vast ook nog over!
Wij gaan kijken of onze rechtsbijstandverzekering nog iets voor ons kan betekenen. Maar voor nu hebben we een ontzettend nare bijsmaak overgehouden aan een verder mooie bank!

Als er erkenning komt voor hun fout en er mee gedacht wordt over een passende oplossing!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kat81