Klacht: kras en win

op 31 augustus 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmiddag een kraskaart gekregen en daar stond op dat op de code een prijs gevallen was open gekrast is het al afgelopen waarom krijg je dan een kraskaart vindt het heel slecht.

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bruna in behandeling genomen

Bericht van Bruna

1 maand geleden - Beste Wil, dat is erg vervelend. Als je een mail stuurt naar de klantenservice@bruna.nl (en even aangeeft om welke kraskaart het gaat) zoeken zij een oplossing voor je. groet Karin van het Bruna team

Alle klachten die gemeld zijn door geerding