Klacht: Kranten nat en kreuken

op 24 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte krant,
Wij lezen 2 kranten n.l. De Telegraaf en het Dagblad van Westfriesland. De bezorger probeert deze samen door de brievenbus te proppen. Zaterdagkrant is helemaal een drama. En nu weer met regen de krant half in de brievenbus laten zitten. Dit gebeurt regelmatig en zijn het nu eeen beetje beu. Om hem/haar er persoonlijk op aan te spreken gaat ons te ver. Vanaf nu hoop ik dat de bezorger het correct gaat doen.
Met vriendelijke groet, de heer T. Mak

Gewenste Oplossing:

Als er voor 99% de krant in gedeelten in de brievenbus wordt gedaan. Dat wil zeggen eerst De Telegraaf en dan de andere krant. En zaterdag het Vrij gedeelte apart en Vrouw apart zodat deze makkelijk door de gleuf gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juni 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mak,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de krant niet volledig in uw brievenbus gedaan wordt en u als resultaat vandaag een beschadigd krant heeft aangetroffen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat in het vervolg extra aandacht besteedt wordt aan de kwaliteit van bezorging, om herhaling van een dergelijke incidenten te voorkomen.

Mocht u onverhoopt hetzelfde probleem blijven ervaren, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit zal ons in de gelegenheid stellen om uw klacht snel en efficiënt in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Play24Mate