Klacht: Krant wordt structureel niet bezorgd

op 13 september 2018 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Wij zijn al decennia trouw abonnee van het AD. Jarenlang hebben wij bij weer en wind dagelijks de krant op tijd ontvangen.
Echter, er is kennelijk een nieuwe bezorger. Regelmatig moeten wij de bezorgdienst bellen dat we geen AD hebben ontvangen.
Deze week – week 37 – zelfs iedere dag!!!
Met het steeds opbellen van de bezorgdienst en de belofte dat hier iets aan gedaan wordt, tevens de mededeling dat het abonnement op het AD met een dag wordt verlengd, kunnen wij niet eeuwig genoegen nemen,
Wij denken er over het abonnement op te zeggen wanneer niet adequaat wordt omgegaan met dit probleem. Dat zou jammer zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat er meer abonnees zijn die tot een dergelijke stap zullen over gaan.

Wanneer ik vanaf maandag 17 september weer elke dag uiterlijk om 07.00 uur mijn krant in de bus heb. Ik betaal daar een goed bedrag voor, dan mag ik er ook een goede dienstverlening van verwachten.
Geheel tevreden kan ik pas zijn als blijkt dat de bezorging gedurende een lange periode weer vlekkeloos verloopt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robijntje1963