Klacht: Krant niet bezorgd

op 06 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 februari 2018 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bakker,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant regelmatig niet bezorgd wordt.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van onze krant mag u een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook inmiddels de hoogste prioriteit verleend en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Wij hebben de factuurdatum van uw abonnement inmiddels verschoven met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Bakker 1