Klacht: krant niet bezorgd

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Cremers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant driemaal niet te hebben ontvangen.

Excuses voor dit ongemak.

Ik zie dat u deze klachten inmiddels ook telefonisch aan ons heeft doorgegeven. De klacht is geregistreerd, wij hebben contact met uw bezorgdienst opgenomen en we verschuiven de betaaldatum met drie dagen.

Uiteraard werken we eraan de bezorging van uw krant met spoed weer optimaal te laten verlopen.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Theosenna