Klacht: krant halen op vakantie met bonnen

op 23 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Op 11 juli j.l. zijn wij naar de 4-daagse-camping in N’megen gegaan.Op de aldaar tijdelijk ingerichte camping en winkel aan de Vossendijk was het AD niet te koop omdat bij navraag “het computersysteem het AD op korte termijn niet kon leveren”. Geen AD helaas, wel volop “Telegraaf”!.
Ook in het nabijgelegen winkelcentrum Hatert was bij EMTE en Bruna het AD voor 12 uur al uitverkocht.
Vorig jaar juni waren wij op vakantie in Ittervoort L.en eveneens om 11uur ‘sochtends was het Ad bij Supermarkt Linders al uitverkocht, wel volop “Telegraaf”.
Dit jaar juni wederom in Limburg omg. Arcen, dikwijls Ad
uitverkocht.
Prima dat we vakantiebonnen kunnen krijgen maar als je alle winkels moet aflopen voor het AD en dan nog dikwijls
teleurgesteld wordt is dat voor ons telkens weer een desillusie.
Hopelijk kunt u iets met deze klacht, voor ons is de “Telegraaf”geen alternatief, geen echte krant, wij zijn dus blij bij thuiskomst weer het Ad in de bus te vinden, dankzij een trouwe bezorger.

Voldoende Ad\'s in de winkels.

voldoende Ad's in winkels.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 24 juli 2012 om 10:16 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door patrick68