Klacht: Krakende vloer

op 23 juli 2012 over Balterio in de categorie Vloerbedekking

We hebben een vloer gelegd gekregen door een dealer van Balterio welke inmiddels failliet is gegaan. Balterio stuurde mijn klacht naar de Betuwe vloeren welke vindt dat de te grote uitzetting echt kwam door het ontbreken van een Dilatatievoeg. Dit is ook door CED expertise vastgesteld. Echter ze zijn niet bereid zich hierin te mengen. De leverende partij is failliet, dus gewoon een voorbeeldje JAMMER DAN….. Kunt u Helpen?

Herlegging van de vloer volgens leginstructie of een goede tegemoedkoming daarin.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Balterio in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Balterio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Balterio

Heeft op 25 juli 2013 om 19:33 geantwoord

Geachte Mervrouw Veninga,
Wij begrijpen dat voor u het probleem na de conclsuie van het inspectierapport niet meteen opgelost zijn. Door de inspecteur werd echter een legfout vastgesteld geen productfout. Onze Balterio garantie kan slechts in werking treden bij vastgestelde productfouten. Ook De Betuwe kan met het failliet gaan van uw plaatser de legfout niet op zich nemen, ook zij hebben hier geen verantwoordelijkheid in. Indien u de vloer herlegd wil dan zal u een andere installateur hiervoor moeten aanspreken. Voor de kosten die u hiervoor zult hebben, kan u misschien hiervoor terecht bij uw verzekeringsmaatschappij. Wij zijn echter niet voldoende op de hoogte van wat wel en niet kan in Nederland op dat vlak.
Met vriendelijke groeten,
Balterio After Sales - Consumer Care

Alle klachten die gemeld zijn door lianeveentje