Klacht: Krakende stoelen

op 09 augustus 2016 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een eettafel met 8 stoelen gekocht bij Chateau d Ax. 6 van deze stoelen waren goed maar 2 daarvan kraakte enorm. Toen we hier achter kwamen hebben we meteen gebeld en is er een monteur langs gekomen. Hij vertelde dat de stoelen niet te maken waren en dat er een nieuwe zitting besteld moet worden.
Na het contact met de monteur hebben we al een aantal keer gebeld hoe het met de stoelen stond. De eerste keer, 3 weken na het bezoek van de monteur, wist de jongen van de klantenservice niet waar het over ging. Hij zou het uit gaan zoeken en ik zou op de hoogte worden gebracht. Dit is nooit gebeurd en tot op heden, 3 maanden verder, is er nog steeds niks opgelost. En is wel aan de telefoon aangegeven dat er hele nieuwe stoelen gemaakt gaan worden ipv alleen nieuwe zittingen maar over het termijn van leveren kon de jongen van de klantenservice niks melden omdat dit door de fabriek wordt gedaan ze daar volledig buiten worden gehouden. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder, heb ik nog steeds krakende stoelen en is de bereikbaarheid zeer slecht. Mogelijk dat ik via deze manier iets verder kom en in ieder geval te weten krijg wanneer ze verwachten de nieuwe stoelen te leveren.

Als ik de 2 nieuwe stoelen heb ontvangen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia van Wijk