Klacht: KPN onkosten van 360 Euro voor ongewenste sms-dienst gedurende een aantal maanden door sms- nummer 4080

op 19 oktober 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een grote onkostenpost bij KPN mobile door ongewenste sms-dienst 4080. KPN meld dat het bedrijf Telefuture mijn onkosten moet vergoeden. Er is nooit zelf een sms verstuurd, en er is zeker geen toestemming gegeven voor een betaalde sms-dienst.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht J.Neeltje

11 maanden geleden - Beste Hr/Mevr, Ik heb al een hele tijd geleden een klacht ingediend bij jullie. Wat is de status van de afhandeling van de klacht? Met vriendelijke groet, Ans Vos

Bericht van Telefuture

11 maanden geleden - Beste Mevrouw, Deze dienst loopt via Target Media, gelieve hun te contacteren via klantenservice@targetmedia.nl Met vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door J.Neeltje