Klacht: KPN onkosten van 360 Euro voor ongewenste sms-dienst gedurende een aantal maanden door sms- nummer 4080

op 19 oktober 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een grote onkostenpost bij KPN mobile door ongewenste sms-dienst 4080. KPN meld dat het bedrijf Telefuture mijn onkosten moet vergoeden. Er is nooit zelf een sms verstuurd, en er is zeker geen toestemming gegeven voor een betaalde sms-dienst.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht J.Neeltje

2 weken geleden - Beste Hr/Mevr, Ik heb al een hele tijd geleden een klacht ingediend bij jullie. Wat is de status van de afhandeling van de klacht? Met vriendelijke groet, Ans Vos

Bericht van Telefuture

2 weken geleden - Beste Mevrouw, Deze dienst loopt via Target Media, gelieve hun te contacteren via klantenservice@targetmedia.nl Met vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door J.Neeltje