Klacht: Koude koffie

Jan van Bracht op 15 november 2022 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons dolce gusto Krups koffieapparaat geeft alleen lauwe koffie. Hebben 2 keer ontkalkt maar helpt totaal niet.
Wat nu ?

Gewenste Oplossing:

Als we weer hete koffie uit het apparaat krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 16 november 2022 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

Hartelijk dank voor je bericht.
We vinden het vervelend om te horen dat je machine niet goed functioneert. Dat is zeker niet de bedoeling.
Wij zijn de makers van de koffie capsules en de Firma Krups maakt de machines. Je kunt ze bereiken via : [email protected] of via telefoonnumer 0318-582424 (optie 1, dan optie 2) Zij gaan je dan verder helpen!

Met vriendelijke groet,
Tonny

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van Bracht