Klacht: Kosten worden per kwartaal ipv per jaar in rekening gebracht

op 20 april 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Door Abonnementenland worden de kosten het tijdschrift CFO Magazine € 225,- per kwartaal in rekening gebracht ipv per jaar. Ondanks mijn telefoongesprekken en meldingen op hun klachtensite wordt er tot op heden niets aangedaan en krijg ik betalingsherinneringen. In het laatste telefoongesprek werd geconcludeerd dat er foutief gefactureerd wordt. Er zou een creditnota komen en een excuusbrief. Tot op heden niets gehad.

1. Dat alle voorgaande facturen gecrediteerd worden.
2. Dat er een excuusbrief gestuurd wordt, waarin verklaard wordt welke maatregelen genomen zijn om te voorkomen dat zo iets weer gebeurd.
3. Dat je kosteloos kunt bellen bij klachten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Braas, Onze welgemeende excuses voor de gang van zaken. Factuur 42633680 mag u als niet verzonden beschouwen. Voor factuur 42809986 is de periode aangepast. Het betreft april 2016 tot en met maart van 2017. U kunt ons kosteloos benaderen via onze site www.aboland.nl of door een mail te sturen naar onze klantenservice. Klantenservice@aboland.nl Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:47 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Braas