Klacht: Kosten Stop de deurwaarder.nl

op 30 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een klacht over huurwoningen.nl, waar ik eventjes klant ben geweest, maar nu gelukkig niet meer. Er staat een rekening open ad € 19.95 die ik 1 keer in mijn mailbox heb ontvangen. Betaling is er destijds bij ingeschoten. Herinneringen heb ik nooit ontvangen, noch per e-mail, noch per post. Vorige week ontvang ik ineens een mail van stopdedeurwaarder.nl, waarin mij gesommeeerd wordt om € 59,95 te betalen. Volgens huurwoningen.nl hebben zij 3x een herinnering gestuurd per mail, deze heb ik echter nooit ontvangen ! Factuur wil ik betalen, deurwaarderskosten niet. Er is echter niet te communiceren met huurwoningen.nl en schromen er ook niet voor om te liegen.

Als de kosten van stop de deurwaarder.nl worden geschrapt.

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 01-02-2016 en uw account is uitgeschreven op 30-03-2016. U heeft tijdens uw actieve account 2 incasso's terug laten boeken. Wij hebben hier meerdere facturen over verstuurd en geen betaling van mogen ontvangen. Wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen, zijn wij genoodzaakt de betaling uit handen te geven. Zoals vermeld staat in de factuur. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Angela1508

11 maanden geleden - Opzettelijke onjuiste reactie van klantenservice huurwoningen.nl. Er zijn GEEN herinneringen verstuurd naar mijn e-mailadres ! Het is bekend bij huurwoningen.nl dat er een onjuist e-mailadres is gebruikt van een andere persoon.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben de facturen verstuurd naar het e-mailadres wat u achterlaat op deze pagina. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Angela1508

11 maanden geleden - Dit is opzettelijk onjuist en typerend voor deze oplichtersbende. Naomi (werkt bij de bende) is er van op hoogte dat de herinneringen niet naar mijn e-mailadres zijn verzonden. De hele werkwijze is zo doorzichtig en typerend als je de drama referenties leest op Internet. Mensen ga nooit in zee met huurwoningen.nl !

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1508