Klacht: Kosten & levering

op 01 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verschrikkelijke service. De kosten om te bellen zijn belachelijk hoog en de levering komt niet op tijd. Ook is de track & trace niet up to date

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte mevr. Meijer,

Allereerst onze excuses dat de koerier later was dan afgesproken. Ik zie dat er een koerier ziek was en mijn collega's een vervanger hebben geregeld. Hierdoor heeft de koerier inderdaad vertraging opgelopen.

Mijn collega's hebben hun best gedaan om de route zo snel mogelijk weer te vervolgen en ik zie gelukkig dat de koerier rond 14.00 uur bij u aanwezig was en de levering alsnog heeft kunnen plaatsvinden!

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en ondanks alles wil ik u toch nog een fijne dag toewensen.

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door veeeeeer