Klacht: Kosten helpdesk

op 24 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste klacht.nl,

Op 1 dec zou onze koelkast bezorgd worden, maar we kregen bericht dat er wat mis was gegaan met de planning dus de koelkast zou op 2 dec geleverd worden. Op 2 dec kregen we bericht dat er opnieuw wat fout was gegaan in de planning. Maar op basis van de informatie in MyDynalogic was het niet zonder meer duidelijk of de koelkast toch wel of niet op 2 dec bezorgd zou worden. Ik heb daarom de helpdesk gebeld en lange tijd in de wacht gestaan (18 min). Uiteindelijk is de koelkast s avonds bezorgd, maar het telefoontje heeft mij 8 euro gekost. Dat vind ik echt schandalig. Door fouten van Dynalogic en onduidelijke informatieverschaffing moest ik bellen met de helpdesk. Bovendien is het sinds 13.06.2014 niet meer toegestaan om deze hoge kosten te rekenen voor een telefoongesprek.

Ik wil de kosten voor het telefoongesprek terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 weken geleden - Geachte mevrouw Smit, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de door u verstuurde gegevens vinden wij spijtig genoeg geen order terug. Graag ontvangen wij van u het correcte ordernummer of de naam waarop de order staat, zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. In afwachting van uw reactie. Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door WillemijnSmit