Klacht: kosten bij een no-show

op 03 september 2018 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een weekje kamperen gereserveerd vanaf 17 augustus. Helaas konden we hier, vanwege het leegruimen van de woning van mijn overleden moeder, geen gebruik van maken. Ik heb op 17 augustus netjes opgebeld ( er is geen internet in het huis van mijn moeder) dat we geen gebruik konden maken van de reservering. Er is aangegeven dat het ( eenmalig) per telefoon geannuleerd zou kunnen worden en dat ik later een e-mail ter bevestiging zou sturen. De e-mail heb ik verzonden zodra wij weer thuis waren ( zondag 19 augustus ) Het huis van mijn moeder staat in de buurt van Terneuzen en wij wonen in de buurt van Rotterdam en zijn dus in het huis gebleven zodat wij niet eerder in staat waren om de e-mail te versturen.
Nu wil Oostappen van ons de kosten voor een no-show ontvangen omdat er niet tijdig zou zijn geannuleerd. Ik heb gebeld en gemaild. De situatie uitgelegd maar Oostappen blijft erbij dat dit een no-show is. En dat terwijl ik de reservering al had betaald ( niet gebruikt dus extra inkomen voor Oostappen) en mijn uiterste best heb gedaan om dit netjes op te lossen.

Ik zou tevreden zijn als Oostappen wat meer empathie voor de situatie zou tonen en gewoon de kosten zou laten voor wat het is. Dit is een bijzondere situatie en niet een gewone afzegging.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ddool