Klacht: Kosten betaald, dienst niet geleverd..

op 20 mei 2020 over MyParcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Italie blijkt niet bereikbaar in sommige delen, echter omdat zij een blauw vak hebben gemaakt waar in staat dat sommige postcodes niet bereikbaar zijn ligt de verantwoordelijkheid bij mij als ik een label print en het pakket probeer te versturen.

Dit is de omgekeerde wereld, dan hadden jullie deze postcodes moeten blokkeren in het systeem zodat wij als klanten er niet naartoe hadden kunnen sturen.
Dit is alsof ik naar de winkel ga en iets probeer af te rekenen, waarna ze zeggen, deze kan ik u niet verkopen omdat we daar even niet aan doen.

Vervolgens wordt het pakket verstuurd op 30 april , 1 Mei krijgt deze een scan retour te komen, en vervolgens wordt er 15 euro gerekend, omdat dit het tarief is naar italie, maar het pakket is niet in italie geweest, dus dan zou het logischerwijs zo moeten zijn dat het nederlands tarief wordt gehandhaafd, maar nee ( volgens de telefoniste) is dit eigen verantwoordelijkheid en is dit het tarief naar Italie… Maar die leveren jullie niet !!

omgekeerde wereld terwijl je daar als klant voor meer dan 5000 euro per maand verstuurd..

als het bedrijf wat mensen aanneemt die niet protocollen uit een boekje leren, en snappen dat dit niet kan en deze kosten gewoon vergoeden, de fout ligt bij hun om de klant de mogelijkheid te geven te versturen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyParcel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyParcel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyParcel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyParcel

Heeft op 27 mei 2020 om 16:55 geantwoord

Beste Jelmer, bedankt voor jouw bericht. Wij hebben jouw klacht uitgezocht en zoals besproken lijkt het erop dat onze werkzaamheden elkaar hebben gekruist. Onze excuses, jij hebt gelijk dat wij bepaalde postcodes moesten afsluiten, wij werken regelmatig het systeem bij om dergelijke situaties te voorkomen, maar dit is helaas mis gegaan. Ik hoop dat wij het goed kunnen maken door de geboden oplossing. Fijne middag ^Jennifer

Alle klachten die gemeld zijn door Bierpongchongcorona