Klacht: Kortsluiting scootmobiel tijdens garantie wordt niet gehonoreerd

op 19 oktober 2016 over De Scootmobielspecialist in de categorie Scootmobiel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarschijnlijk kortsluiting ontstaan door in een regenbui te rijden,en door het bedrijf achteraf niet goed opgelost.Een dag of twee later hetzelfde probleem,en gewoon bij droog weer,opnieuw kortsluiting,en is er behoorlijk veel schade aan de accu,en de controller.
En dit valt volgens de verkoper niet onder de garantie.
De scootmobiel is totalloss verklaard na 8 maanden.
Een aanbod gekregen om 475 euro bij te betalen,voor een vervangend voertuig,waar ik niet mee accoord ben gegaan,en wacht af.

Gewenste Oplossing:

Dat het voertuig in zijn oude glorie wordt hersteld,zonder verdere kosten.

Ondanks dit probleem,ben ik niet echt ontevreden over het bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door y.tolsma