Klacht: Kortingsbons

op 30 april 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ging naar action in deurne antwerpen had vanallesgekocht maar er was een produkt bij waar ik een kortingsbon voor had na het maken van de rekening gaf ik die kortingsbon en kreeg als antwoord dat nemen wij niet aan doen wij niet aan mee wist niet dat officiele kortingsbons mogen geweigerd worden heb toen gezegd trek het er dan maar terug af dan hoef ik het ook niet toen moesten we wachten want moest iemand anders voor komen en gezicht tot op de grond ,alles behalve goede reklame voor action personeel

Met vriendelijk personeel en met aannemen van officiele kortingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia 57