Klacht: Korting concert Burana in Concetgebouconcertgebouw te Amsterdam

op 03 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Mijn vriend en ik zijn beiden VIP klanten van de Telegraaf. Vandaag was er een aanbieding om in Amsterdam in november een concert van Burana met korting te bestellen. Beiden enthousiast maar bij het boeken kon er maar 1 kaartje besteld worden. Het lijkt mij logisch dat we bij elkaar willen zitten om er van te genieten. Helaas….VIP pfff

Als ik twee kaarten naast elkaar krijg met de toegezegde korting en een VIP klant waardig

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:11 geantwoord

Geachte mevrouw Riem,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ondervonden bij het bestellen van twee kaarten voor de voorstelling Carmina Burana. Onze excuses voor het ongemak.

Indien u voor een bepaalde rang niet meer dan één kaart kunt selecteren, heeft dit vermoedelijk te maken met dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn voor twee plekken naast elkaar. Voor 13 november, locatie Amsterdam 1e rang, kunt u op dit moment nog wel meerdere kaarten bestellen.

Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen om dit met u te bespreken, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Indien u hierover verdere vragen heeft, adviseren wij u om contact op te nemen met Eventim via telefoonnummer 0900-1353.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door M.E. Riem