Klacht: Korte geldigheid Roparun voucher

op 03 augustus 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Ik vond het een leuk idee dat Elysium de Roparun sponsorde met gratis entree voor de deelnemers. Er gaat veel tijd zitten in het collecteren voor dit goede doel en na deze loop vanuit Parijs naar Rotterdam een leuk vooruitzicht om een dagje naar de sauna te gaan. Echter bij de sauna aangekomen waren de vouchers al 3 weken verlopen terwijl ik ze pas 3 maanden terug had ontvangen. Bij aankomst en vertrek aangegeven dat ik dit echt niet vind kunnen. Als je als bedrijf sponsort doe het dan goed en geef niet een voucher met een zodanig korte geldigheid dat je al weet dat meer als de helft niet gebruikt gaat worden. Beetje een wassen neus. Bij de balie kregen we te horen dat ze het helaas niet konden aanpassen. Onzin natuurlijk; niet willen helpen. Wij bezochten Elysium regelmatig ook zonder vouchers, dus erg jammer van deze nep-voucher.

Met een goede uitleg waarom er zo'n korte geldigheid op moet staan als je echt een kado wilt weggeven waar iemand iets aan heeft, zeker met sponsoring voor een goed doel. En natuurlijk de gratis entree die we nu zijn misgelopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richardd01