Klacht: Koppelverkoop De Telegraaf en Haarlems Dagblad

op 11 juni 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Met enige regelmaat word ik op zaterdagochtend benaderd door jongens die mij proberen een abonnement te verkopen van uw dagblad. Omdat ik al heel lang abonnee van De Telegraaf ben, wijs ik dat van de hand. Totdat ik vorig jaar een aanbod kreeg voor de zaterdageditie van het Haarlems Dagblad die dan gedurende 1 jaar tegelijk met De Telegraaf bezorgd zou worden. Dat wilde ik wel een keer proberen maar al snel zag ik dezelfde artikelen in dit blad voorbijkomen en belande deze krant zonder te lezen bij het oud papier. Omdat ik dit abonnement wilde opzeggen deed ik dat zonder mij van de opzegtermijn te vergewissen. Tot mijn grote verbazing en zonder hiervan in kennis te zijn gesteld bleek dit Haarlems Dagblad een abonnement voor 3 jaar! Deze wijze van verkoop staat mij dusdanig tegen dat ik overweeg mijn abonnement van De Telegraaf met onmiddellijke ingang op te zeggen .Ik wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet

Onmiddellijke stopzetting Haarlems Dagblad na 1 jaar.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Bijsmans