Klacht: Koop nooit iets van Canon

op 18 december 2017 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Ik kocht een printer en na 2 weken liep papier vast. Gebeld met Canon en na eindeloos lang in de wacht te hebben gestaan, heb ik ze uitgelegd dat dat ding kapot was. Ik kreeg diverse suggesties; trek stekker er uit en laat ‘m resetten, Doe een ‘roller clean’ maar na dat ik er weer papier in deed liep die weer vast. Dit heeft een hele vrijdag middag in beslag genomen. Telkens resetten. Ik heb de winkel gebeld waar ik ‘m kocht en die vertelde; oooowh wat jammer, net 1 dag over de 14-dagen-retour regel, 15 dagen, nee we kunnen niks meer voor u doen.
Canon gaf me een nummer van reparatie service. Ik moest maar even een doos regelen, noppenfolie kopen, (want het is mijn verantwoordelijkheid dat dat *** ding goed verpakt is) 3 a4tjes uitprinten en opsturen. Dan zou die gerepareerd worden en binnen 3 weken terug zijn. Kijk, na 2 weken heb ik geen zin om een reparatie procedure in te gaan, ik heb een printer nodig, geen tijd verslindende problemen. Ik heb Canon gebeld en gezegd dat ik niet kon printen want, 3x raden, m’n printer is kapot. Die domme mevrouw aan de lijn gilde me toe dat maar bij de buren moest gaan printen en hing op. Ze hing gewoon op. Ik heb m’n bericht gestuurd op facebook pm. Ik kan zien dat ze m’n berichten lezen maar ze reageren niet. Slechte apparatuur en slechte klantenservice.
Lang verhaal kort; na 2 weken heb ik eindeloos lang en vaak in de wacht gestaan aan de telefoon, veel tijd geinvesteerd, nou moet ik iets opsturen en als ik moet printen moet ik het zelf maar oplossen de komende 3 weken. Ik ben bereid dat ******* in de gracht te gooien en hoop dat Canon failliet gaat met veel gedwongen ontslagen.

Ze moeten het oplossen zonder dat ik weer een halve dag of geld moet opofferen en die frustratie moet oplopen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Canon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Canon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wouter73