Klacht: Kontaktpersoon toewijzingsbriefStimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederlandse Gemeenten

op 12 maart 2020 over gemeente Amsterdam in de categorie Gemeente

Voor de klaarstaande indieningaanvraagvan een lening bij SVn hebben wij een toewijzingsbrief nodig van de Gemeente Amsterdam.
Op dinsdag 10 maart heb ik hiervoor naar ze gebeld en heb 2 telefoonnummers gekregen.Na 2 dagen bellen zonder resultaat(in gesprek,voicemail aan) heb ik de Gemeente weer gebeld,nu blijkt dat de gegeven nummers foutief zij en ik een andere contactpersoon moet hebben.Deze is na 2keer bellen ,intern niet te bereiken,wel aanwezig,haar nummer krijg ik niet?! .Ook op mijn vraag hierover via het contactformulier van de Gemeente Amsterdam krijg ik nu al 3 dagen geen antwoord

Wanneer ikwij de toewijzingsbrief kunnen krijgen.Of via de website of via telefonisch kontakt of via een persoonlijke afspraak met de bevoegde persoon hiertoe.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Amsterdam

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door toewijzingsbrief SVn