Klacht: Komen nooit bezorgen

op 30 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Home 24 hebben wij een kledingkast besteld. Op 1 augustus 2016 zou deze door Dynalogic geleverd worden tussen 10.00 en 12.00. Om 14.30 nog steeds geen kast ontvangen. Bellen naar Dynalogic, wat blijkt, schade aan de verpakking geconstateerd, wordt niet bezorgd. Geen excuses, niks.

Via Home 24 nieuwe kasten besteld, zou op 12 augustus bezorgd worden, wederom door Dynalogic tussen 14.00 en 16.00. Op de ochtend van 12 augustus een bericht:

Doordat er schade aan de verpakking/product is geconstateerd op het depot, kunnen wij deze momenteel niet leveren. Wij nemen contact met de leverancier voor verdere vervolgstappen. Zodra wij meer weten, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak.

Dus wederom hebben ze kennelijk staan overgooien met mijn kledingkast.
Wederom contact opgenomen met Home24, ik ga hier geen vrije dagen meer voor opnemen, geregeld dat er WEDEROM een nieuwe kast bezorgd zou worden, ditmaal op donderdag 25 augustus tussen 18.00 en 20.00, om 18.00 krijg ik een SMS bericht dat mijn kast dan toch echt bezorgd zou worden om 18.50.
Om 19.30 log ik in op track en trace om te zien waar mijn bestelling blijft, lees ik dat mijn bezorging is geannuleerd!!! Wederom gebeld met Dynalogic en wat blijkt, de bezorger kon mijn huis niet bereiken?!?! Vanwege een viaduct dat te laag was, waar hij met zijn vrachtwagen onderdoor kon…

Meteen Dynalogic gebeld, aangegeven dat ik er nu toch wel helemaal klaar mee ben en nog 1 laatste poging wil doen om de kast dan nu ook eindelijk bezorgd te krijgen.

Die dag was vandaag, dinsdag 30 augustus. Tussen 18.00 en 20.00 is mijn beloofd dat mijn kast dan ook EINDELIJK bezorgd zou worden…

Maar nee, niks blijkt minder waar. Vanmorgen alweer een email:

Doordat er schade aan de verpakking/product is geconstateerd op het depot, kunnen wij deze momenteel niet leveren. Wij nemen contact met de leverancier voor verdere vervolgstappen. Zodra wij meer weten, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Het is toch een lachertje! Ik snap niet waarom grote organisaties ervoor kiezen om met zo’n amateuristische club samen te werken!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze het boetekleed aantrekken en een keer toegeven dat ze gewoon de planning niet rond krijgen en opdrachten aannemen die ze niet kunnen uitvoeren i.p.v. elke keer leugens over schade aan kasten en weet ik veel wat.

Een financiële tegemoetkoming voor alle dagen die ik vrij heb moeten nemen om een kast bezorgd te krijgen lijkt me ook een goed idee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 september 2016 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Buter,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak! Als ik uw gegevens nakijk, kan ik me voorstellen dat u geen vertrouwen meer heeft in de bezorging.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de desbetreffende afdeling die u te woord heeft gestaan. U dient als klant wel op de hoogte gehouden te worden en als wij iets fout doen, dient er logischerwijs ook excuses aangeboden te worden. Zij zullen dit verder oppakken met de medewerker.

Bij uw eerste order zie ik dat er inderdaad schade ontdekt was toen het pakket bij ons op het depot aankwam. Dat er daarop geen communicatie naar u toe is geweest, is zeer kwalijk. Nogmaals onze excuses hiervoor!
Ze hebben een onderzoek ingesteld en er is een nieuwe order door Home24 aangemeld.

Nadat dit pakket was vervangen is het pakket meegestuurd met een koerier om het bij u af te leveren. Echter kon de koerier uw adres niet bereiken omdat er een wielrentoernooi was (Ronde van Borne) en de koerier moest omrijden. De andere route die hij kon nemen, was de route waarbij hij onder een viaduct door moest. De koerier heeft hierop contact gehad met zijn meerdere en deze gaf aan dat hij zijn route moest vervolgen.

Nogmaals, ik begrijp dat er weinig vertrouwen over is, echter kloppen de meldingen die u ontvangen heeft wel. Er is meermaals schade aan uw producten geconstateerd. Hier is onderzoek naar gedaan tussen het depot en de leverancier.

Ik begrijp dat u graag een compensatie wenst echter kan ik u deze niet bieden. Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten. Wel wil ik u namens ons team een presentje toesturen vanwege al het ongemak die deze bestelling heeft geleverd!

Met vriendelijke groet

Kira,
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Nbuter