Klacht: Komen niet

op 17 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij wehkamp een wasdroger besteld. Omdat ik op Terschelling woon, heb ik voor de zekerheid gebeld en gevraagd of de wasdroger zoals vermeld op de site, aangesloten zou worden. Dat was het geval en dat was de reden dat ik het apparaat bij hen bestelde. Er zou ook een afvoerslang bij zitten. Ik kreeg een mail dat de wasdroger was afgeleverd. Dat was niet zo. De wasdroger kwam niet op de afgesproken datum, pas dagen later en werd bezorgd door een lokaal bedrijf. De vrachtbon was weer van een ander lokaal bedrijf en vermeldde dat het om een koel-vriescombinatie ging. De bezorger wilde de droger niet op de plek zetten, niet aansluiten en de slang was er ook niet bij. Dus maakte ik een retourafspraak. De wasdroger zou maandag de veertiende worden opgehaald. Iederere keer als ik vroeg waar hij bleef, kreeg ik een mail van dynalogic met een afspraak. De track en trace code link was er niet, Er kwam niemand. Ik belde, ik werd gewoon uitgelachen. Natuurlijk kwam dynalogic wel op Terschelling. Vandaag, 17 augustus, zou hij dan weer worden opgehaald tussen 8 en 2200, door dynalogic . Maar in de mail vond ik na enig zoeken bij “afspraak wijzigen”, dat de afspraak op vrijdag 18 staat. Dan ben ik er niet. Dynalogic stuurt iedere keer een mail alsof ze iets komen ophalen, maar dat is gewoon niet waar. Ik kreeg ook een mail van ze met als enige tekst “wij adviseren wij, Marit.”

Ik ben een klein beetje tevreden als het apparaat vandaag wordt opgehaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 09:55 geantwoord

Geachte mevr. Schroders-Zeeders,

Allereerst onze excuses voor de late reactie. Ik heb uw gegevens nagekeken en zie dat uw wasmachine inmiddels opgehaald zou moeten zijn. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad!
Zijn er nog zaken die spelen, dan vernemen wij dit graag via http://bit.ly/292xiLZ.

Nogmaals excuses voor deze ervaring!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Schroders-Zeeders