Klacht: Komen niet tot afronding, wel een duurdere PL op advies goedkopehypotheek.nl

op 04 januari 2014 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

sinds november 2012 bezig om een hypotheek over te sluiten. inmiddels hebben we op advies van GH een duurdere PL erbij en op 4 jan. 2014 nog geen hypotheek. Verder zijn we bang dat we hierdoor nu fiscaal voordeel mislopen.

Het alsnog volledig afronden, en inzichtelijk maken welke fiscale voordelen we mogelijk wel of niet zijn misgelopen. Duidelijke excuses, en doorpakken in plaats van een afwachtende houding.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:40 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie in 2014 aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door dirk1970