Klacht: Komen de offerte nav tv reclame mbt kleine schade niet na

op 11 september 2018 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

LS,
Volgens de instructies gehandeld en aan de hand van schadefoto’s ook keurig een offerte ontvangen en online een afspraak gemaakt.
Wat blijkt later op de locatie?
Ondanks alle mooie beloftes op tv en de door Carglass beoordeelde foto’s wordt de schade NIET met garantie in behandeling genomen, omdat er sprake van roest zou zijn.
Hiervoor dus voor niets een halve dag ingepland. Wat een deceptie!
Tevens bleek, dat de Carglass medewerkers ter plaatse de procedure zelf ook bijzonder slecht vinden en regelmatig zeer teleurgestelde klanten moeten opvangen, dus ook zij zijn de dupe. Ze blijken al diverse malen hun beklag bij het hoofdkantoor gedaan te hebben, maar worden niet gehoord. Men is daar dus duidelijk op de hoogte, en hadden de tv spot dan ook simpel kunnen wijzigen door roestschade uit te sluiten.
Dat zo’n groot bedrijf zijn woord niet gestand doet en niet de ballen heeft om voor een plekje van maar een paar centimeter (schadebedrag slechts
€ 229 minus 10%) het risico durft te nemen garantie te geven vind ik ongelooflijk.
Bovendien was ik me als leek nog niet eens bewust, dat de schade iets met roest te maken had.
Mijn advies: ga – gezien deze onbetrouwbaarheid – naar een professioneel schadebedrijf, want dit zijn blijkbaar (en dan druk ik me nog netjes uit) een verschrikkelijk stelletje amateurs!
Een pissige ‘klant’.

Dat men - zolang de tv spot niet aangepast is - gewoon hun beloftes op deze spot, cq hun uitgebrachte offerte nakomt! Niet meer en niet minder, hoe simpel kan het zijn?
Zo niet, het extra bedrag dat ik nu kwijt ben bij een ‘professioneel’ schadeherstelbedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 18 september 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte heer De Kort,

Vanzelfsprekend begrijp ik uw teleurstelling. U heeft een afspraak voor schadeherstel en daar heeft u in uw planning rekening mee gehouden. Dan is het een vervelende verrassing als die afspraak niet doorgaat.
Ik bied u daar onze welgemeende excuses voor aan.
Carglass geeft bij het schadeherstel levenslange garantie voor de huidige eigenaar.
Op roestvorming is die garantie helaas niet van toepassing.
In onze Algemene Voorwaarden, die u op de website kunt vinden, staat dat wij ons het recht voorbehouden de offerte te weigeren indien de kwaliteit van het werk niet kan worden gegarandeerd.
We gaan zeker kijken of we op basis van uw reactie onze informatievoorziening en processen kunnen aanscherpen.
Ik wil u in ieder geval hartelijk danken voor melden van deze feedback en zodoende ons de kans te geven onszelf, daar waar nodig, te verbeteren.

Marianne
Customer Service Carglass

Reactie van de melder van de klacht WKT

3 maanden geleden - PS Bovendien was het kleine roestpuntje op de foto - ook volgens uw eigen medewerkers op de lokatie - bij wat inzoemen zeer duidelijk zichtbaar. Prutsers dus!

Reactie van de melder van de klacht WKT

3 maanden geleden - O ja, dan nog dit. De reactie van Carglass te bezien of er in hun bedrijfsproces eea gewijzigd dient te worden stelt niets voor, want dit probleem wordt intern reeds maandenlang door hun eigen medewerkers aangekaart. Die zijn immers niet te benijden, want die worden wekelijks met boze klanten geconfronteerd. Die worden dus al helemaal niet serieus genomen, laat staan de klant!!!

Heeft op 18 september 2018 om 19:27 geantwoord

LS,
Hierbij verzoek ik u vriendelijk het groene labeletiket ‘OPGELOST’ van mijn verhaal, cq van de reactie van Carglass te verwijderen, want er is immers helemaal niets opgelost!
Dat kunt u aan de hand van de ‘story’ zelf toch ook wel concluderen.....?
Hoe langer dit op internet staat hoe beter, want dan zijn potentiële Carglass klanten, lees slachtoffers tenminste optimaal gewaarschuwd!

Alle klachten die gemeld zijn door WKT