Klacht: Komen afspraken niet na

op 16 december 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-09-2017 twee bankjes gekocht welke in week 48/49 geleverd zouden worden. Later werd dit aangepast en zou in week 48 geleverd worden. Ook na herhaaldelijk telefonisch contact is er nog steeds niets geleverd (15 december) terwijl mij in het filiaal Tilburg werd verzekerd dat ik ze ruim vóór de kerst in huis zou hebben. Er is iedere keer een andere reden waarom levering nog niet heeft plaats gevonden en men geeft ook geen duidelijkheid over een definitieve leveringsdatum.

Gewenste Oplossing:

Als deze week, dus in elk geval vóór de kerst geleverd wordt!

Bericht van Profijtmeubel

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw Verschuuren, We hebben de bedrijfsleiding van Profijt Meubel Tilburg om een reactie gevraagd, deze leest u hieronder. 'Wij hebben gisteren voor de klant de banken ontvangen. Hoewel we voor de levering van bestellingen afhankelijk zijn van leveranciers en transporteurs, begrijpen we uiteraard dat het vervelend is om te moeten wachten op uw bestelling. Onze excuses daarom nogmaals voor het ongemak. U kan ons telefonisch benaderen voor het maken van een bezorgafspraak. Wij bekijken dan uiteraard de snelste mogelijkheid.' Met vriendelijke groet namens Profijt Meubel Tilburg, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Verschuuren