Klacht: Kom.niet op mijn Spotify acount van Facebook

Cinnytje op 25 februari 2021 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Ik ben al jare klant bij hun altijd netjes betaald heel soms een keer ofzo even het bedrag trug gestort maar daarna netjes weer betaald ik probeer nu al aantal weken mijn account trug tw krijgen op Facebook want ik kom er niet meer in ala ik me wil aanmelde staat er er is iets fout gegaan en wil ik inlogen via email krijg ik een mail van dit is 4 uur geldig klik ik er op is die verlopen terwel ik heb leterlijk 2 min gelede binne kreeg ik wil graag mijn Spotify acount trug van Facebook kan ook geen nieuwe aanmake met Facebook en heb all mijn opgeslagen nummer daar op o en bij iets op Spotify staat dat ik er geen acount is van mijn Facebook email maar als ik die email wil gebruiken staat er hij is al ingebruik op een acount heel vreemd wil dat dit opgelost word want ik was nog premium toen ik er ineens niet meer in kon dus ze hebben ook 10 euro gestolen van mij

Als ik mijn acount teug heb en mijn 10 euro of een gratos maand krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinnytje