Klacht: kom niet op de site

op 12 december 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 december 2017 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerrie Dijkhuizen,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen.
Er kunnen meerdere oorzaken zijn en daarom willen we u vragen om onderstaande punten allemaal te proberen.
1. Sluit uw webbrowser (alle openstaande vensters) en probeer de website opnieuw te openen.
2. Leeg de browsergeschiedenis (cache). Oude data kan er voor zorgen dat u deze melding te zien krijgt.
3. Verwijder de cookies. Inclusief de ‘indirecte cookies’
4. Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Opera).
5. Zorg ervoor dat de Flashplayer is ingeschakeld.
6. Start de computer opnieuw op. Sommige tijdelijke computerproblemen kunnen deze foutmelding eventueel veroorzaken.

Kunt u ons via de helpdesk (service@schoolbank.nl) laten weten of het na het volgen van bovenstaande stappen wel lukt om in te loggen?

Met vriendelijke groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door mrwolfwside