Klacht: Kom er niet bij weg. Krijg z.g. bezoekers die niet bestaan. Afschuwelijke dominantie. Ze zijn niet bereikbaar.

op 25 juli 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik wilde geen info. Dus alle vinkjes weggehaald. Nou ik krijg voortdurend allemaal info die nergens op slaat over hou goed zij voor mij bezig zijn.
Ik kreeg info over z,g, bezoekers op mijn profiel. Nou die bezoeker bestond niet.
Ik ben volledi8g lid, blijkt dat je voor dat en dan dat enz. emz moet bijbetalen.
Chaotische website. Overal wordt je verlokt met dingen die niets voorstellen. Overal vliegen plaatjes voorbij. Nou toen ben ik eens gaan kijken of ik er weg kon. Dat lukte me niet. Toen ben ik die regel;s eens gaan doorlezen en toen viel het kwartje. Ik mag een week mini minilettertjes gaan lezen om al… hun regels te snappen waarmee ze zichzelf beveiligen.
Een opeenvolgende vertoning van suggesties alsof iets voor mij als klant goed zou zijn. Ik lees bijvoorbeeld: heeft uw klachten ga dan naar www.lexa.nl. Nou daar is nergens een adres of email-adres om iets in te kunnen brengen, alleen lijsten met hun voorwaarden die jij voor je betaalde geld mag doorwerken.

Als ik er weg kan na enkele dagen betaald lidmaatschap.

Ik denk dat de eigenaren van die site niet helemaal normaal zijn (veel bedrijven niet meer sinds het internet bestaat en sinds je voor een cent een bv kan oprichten) maar dat kan allemaal in dit land. Ik denk dat waarden en normen verdwijnen en dat geen goed signaal is voor dit land.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waarachtig