Klacht: Koffiesticks smaken anders

op 10 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De koffiesticks van Espresso van Nestlé zijn veranderd.
Bah!! Het ruikt en smaakt niet naar koffie! Er blijft prut onderin.
Het smaakt een beetje naar de oploskoffie van de vorige eeuw. Echt niet lekker!
Ik gebruik de sticks al 10 jaar en nu helaas einde….
Hoe vind ik weer een lekker bakkie koffie???

De oude sticks weer terug!

Bericht van Nestlé

11 maanden geleden - Beste Trudy, Bedankt voor je feedback over onze nieuwe koffievariant NESCAFÉ Azera. We vinden het erg jammer om te horen dat je dit product minder lekker vindt dan de vorige NESCAFÉ Espresso. Heb je onze NESCAFÉ Gold Crema al eens geprobeerd? Dit product maakt sinds kort ook onderdeel uit van ons assortiment en biedt misschien een alternatief. We gaan je reactie in ieder geval onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 10:34 geantwoord

Beste Trudy,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door trudiespijkers@hotmail.com