Klacht: Koffie is waterig

op 26 juni 2021 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Groot verpakking cappuccino gehaald waarvan tot nu toe al 6 kopjes koffie erg waterig melkachtig zijn. Ik drink dit dagelijks en wel een keer eerder gehad maar nu lijkt de hele groot verpakking niet goed te zijn.ik zet het op precies de juiste sterkte allemaal en nu zelfs minder melk maar dan nog smaakt hij niet goed.

Gewenste Oplossing:

Als de koffie weer de juiste sterke smaak heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - u heeft contact opgenomen met Nestlé BeLux (België en Luxemburg), voor klachten betreffende een NL consument kunt u contact opnemen met Nestlé NL via hun email adres [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Lloyd k