Klacht: koerier zegt dat er niemand thuis was

op 02 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb mijn gsm via Vodafone laten repareren, heb een afspraak gemaakt dat gsm vandaag 02-09-2016 tussen 08.00 en 11.00 bezorgd zou worden.
nu kreeg ik om 10.15 mail dat er niemand op adres aanwezig was, en dat ik een nieuwe afspraak moet maken wat me €25,00 kost. En dat terwijl ik al om 06.00 aanwezig was op afgesproken adres.
dan bel je voor nieuwe afspraak wat €0,45 per minuut kost, voordat alles geregeld was heb ik 35 minuten aan de telefoon gehangen met hun.

ik zie het als oplichters om zo hun geld te verdienen

niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 september 2016 om 16:06 geantwoord

Geachte heer Deijnen,

Allereerst onze excuses voor uw ervaring met onze dienst. Uit uw gegevens is gebleken dat de koerier u niet aantrof op het adres en u daarop heeft proberen te contacteren. Zijn leidinggevende geeft aan dat hij een voicemail bericht heeft ingesproken waarop de leidinggevende akkoord heeft gegeven dat de koerier zijn route ging vervolgen.

Ik begrijp dat het hoge kosten zijn om te bellen, echter heeft u een e-mail ontvangen zoals u aangeeft, waarmee u een nieuwe afspraak kon maken.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of contact willen maken, wij zijn niet alleen telefonisch bereikbaar maar ook per mail of via Social Media.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door peerski