Klacht: Koerier te snel vertrokken

op 13 januari 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De koerier heeft aangebeld. Aangezien ik in de tuin was en het wat langer duurde dat ik bij de deur was, deed hij zijn auto deur dicht en reed weg met de nog knipperende lichten. De wasmachine die hij moest meenemen stond notabene buiten klaar. Ik riep en zwaaide nog, maar tevergeefs.
Toen ik direct ging bellen met het bedrijf was de wachttijd meer dan 6 min. (0,45 ct p/min) Na 9 min kreeg ik pas iemand aan de telefoon. DeZe mevrouw zette mij weer in de wacht om uit te zoeken wat ze kon doen. Dit duurde vervolgens 6 minuten. Vervolgens was er dus niets meer aan te doen en werd de aflevering verzet naar morgen. Zo wordt het dus alsnog een duurdere bedoening!!

De kosten van het bellen terug en dat de koerier goed aanbelt en even wacht of nog een keer belt of klopt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Dynalogic

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Bedankt voor uw bericht. Na controle zie ik dat de koerier inderdaad bij u langs is geweest. Hij heeft 8 minuten gewacht en meerdere keren aangebeld. Spijtig heeft hij een strakke tijdplanning waardoor hij hierdoor vertraging op heeft gelopen en zijn route heeft moeten vervolgen. Onze excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u de koerier net ziet wegrijden u lang moet wachten voordat u te woord werd gestaan. Vanwege de drukte was het helaas niet mogelijk eerder heholpen te worden. Uw verzoek tot compensatie van deze telefoonkosten kan ik helaas niet honoreren daar we niet enkel telefonisch bereikbaar zijn. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan kunt u ons altijd een mail of bericht op Facebook sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dynalogic Team WeCare

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Groenendijk