Klacht: Koerier

op 30 november 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag, De koerier zou vandaag komen voor een laptop op te halen. De hele dag thuis gebleven krijgen we een mail dat de koerier is geweest aan de deur terwijl we gewoon thuis waren?? En hij beweert dat er niemand thuis was. Ik meteen gebeld maar helaas Koerier en Dynalogic willen niet meer meewerken aan het feit dat de koerier terug keert. Ik heb hier gewoon vrij voor moeten nemen. Gisteren waren ze hier ook al aan de deur hele dag vrij genomen maar moest even de kinderen ophalen was 10 minuten en ja hoor precies toen kwamen ze. Slechte service aan de telefoon vandaag en totaal geen medewerking.

Als ze betere tijden door zouden willen geven zodat ik niet weer een dag vrij moet nemen. Wie vergoed mijn vrije dagen?

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 december 2016 om 10:05 geantwoord

Goedemorgen heer De Vrije,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw eerste afspraak d.d. 29-11-2016 is niet doorgegaan omdat de koerier niemand aanwezig trof.

De tweede afspraak d.d. 30-11-2016 is niet doorgegaan omdat de koerier wederom niemand thuis aantrof. Ik zal uw klacht doorzetten naar de leidinggevende van de koerier, wellicht dat de koerier meer moeite had kunnen doen zoals telefonisch contact met u op te nemen.

Ik zie dat er voor vandaag een nieuwe afspraak staat ingepland, dit is tussen 11.15-14.15 uur. De verwatchtte aankomsttijd is: 13.09 uur.

Excuses voor het ongemak & de vertraging.

Nog een fijne dag toegewenst.

Wecare team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door wdvrije