Klacht: Koelkast besteld online,betaald,niks ontvangen

op 13 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in september een koelkast besteld voor op de zaak.
Deze is betaald met Paypal .
Donderdag 12 oktober zou de koelkast geleverd worden.
Wij hebben meerdere malen mailverkeer gehad met customerservice,waaronder Joyce en Jill,en zei hebben geen woord gesproken over faissement!
Sinds 5 oktober niets meer vernomen!
Hoe kan het bedrijf nog steeds online staan?

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik de koelkast,deze week nog geleverd krijg,zo niet dan mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hip Hobbemastraat BV