Klacht: klontjes in de vanille vla

op 15 september 2018 over Campina in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

al vele malen uit diverse pakken van de vanille vla van Campina heb ik geconstateerd dat hier verschillende klontjes in zitten…!!
in het verleden heb ik dit ook als eens gehad maar dat waren vanille stukjes,van dit weet ik dus hoe dat voelt in je mond.!
deze klontjes van nu zijn echt slijmerig maar vooral vies als je dit in je mond krijgt.!
verschillende keren is dit nu al gebeurt,ik zeur niet gauw dus dacht nou dat gebeurt een keer maar helaas is dit nu denk al bij -10 verschillende pakken gebeurt.!!
we hebben het gemeld bij de jumbo waar wij altijd boodschappen doen,deze jumbo heeft de klacht aangenomen en ons 1 pakje vanille van hun eigen merk gegeven.!

hier ben ik dus echt niet tevreden over.!!!
verder is er vandaag gebeld en tegen mijn zoon(12jaar) iets verteld,hij wist niet exact wat er verteld is tegen hem.!
vandaar dat ik nu zo reageer.!!
wanneer ik wel tevreden ben,
is als hier iets aan gedaan gaat worden,maar niet met 1 pakje vanille vla wat wij hebben gekregen van onze jumbo supermarkt.!
nu mag Campina iets gaan regelen,zojuist heb ik nog een schaaltje vanille vla gegeten en daar 3 klontjes uitgespuugd...!!!
ik heb er vandaag ook eens een foto van gemaakt.!
dus graag een reactie van campina nu.!
onze jumbo kan hier niks aan veranderen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Campina

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Campina nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renemaria