Klacht: Klonterige gel.

op 06 juni 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Hallo ik gebruik jullie carbon viber gel stage 10. Maar heb nu al letterlijk 5 potten gel half vol weg kunnen gooien omdat het klonterig word. De gel staat netjes in een kastje uit de zon. Na 2 weken kan ik de pot weg gooie want het is zo klonterig dat als ik het in me haar smeer de klontjes ziet zitten.

Vergoeding van de potten gel en oplossing van t probleem.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

11 maanden geleden - Geachte heer Sens, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product. Wij hebben uw klacht goed ontvangen. Inmiddels werd er ook een e-mail verstuurd vanuit info.cosmetics@henkel.com . Mogen wij u vriendelijk vragen om daar perkerende mail te antwoorden. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 27 oktober 2016 om 15:01 geantwoord

Geachte heer Sens,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring.

Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen op de verschillende mails die vanuit info.cosmetics@henkel.com werden verstuurd. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om uw dossier te beschouwen als afgehandeld.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiemree voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Henkel Beauty Care