Klacht: Kleurrijk Sicillie niet geschikt voor mensen slecht ter been

op 02 oktober 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben net een week terug van bovengenoemde vakantie en heb voor het eerst, en met heel veel moeite mijn werk kunnen hervatten. Om te voorkomen dat ik een reis zou boeken wat niet voor mij geschikt zou zijn (enkele beperkingen mbt lopen), heb ik mijn reis bij D-reizen geboekt. Dit bracht extra kosten met zich mee maar zij namen de moeite om OAD voor mij te bellen en te informeren of ik deze reis aankon. Het was niet te doen voor mij (en andere). Het was volgepropt en heel zwaar lopen. Een paar uurtjes vrije tijd is alles wat wij kregen en dat was midden in een stad waar de winkels dicht waren voor siesta. Bovendien was de boemeltrein bij Etna uitgehaald zonder dat iemand daar over ingelicht was. In de bus van de vliegveld werd verteld dat wij via een kabelbaan, terreinwagen en lopen de top konden bereiken. Of we dan warme kleding en loopschoenen aan wilde doen (wat bijna niemand bij zich had). dit bleek onmogelijk te zijn voor mij en wat de hoogtepunt van mijn vakantie had moeten zijn, werd doorgebracht onderaan Etna met een kop koffie!.Ik heb extra kosten uit moeten geven om met taxis mij te vervoeren tijdens deze vakantie en een aantal excusies af moeten zeggen.Zonder de hulp van mijn kennis, had ik het niet gehaald. In plaats van uitgerust terugkomen, heb ik een week op bed gelegen om bij te komen. Alle adrenaline was op!
Van OAD had ik wel verwacht dat er meer rekening mee gehouden zou zijn met leeftijden en beperkingen. Deze vakantie was voor mij een zware domper dus (en daardoor ook voor mijn kennis)

Als er duidelijk in de gids vermeld zou zijn dat deze reis niet voor mindervalide geschikt is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hendrip