Klacht: Kleur niet gepakt en de grijze haren niet gedekt

op 07 juli 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 06-07-2017 een pak syoss oleo intense permanent oil color gekocht en heb de zelfde dag geverfd maar heeft niks gedaan mijn haar niet veranderd van kleur of de grijze haren heb nog steeds de de zelfde kleur als voorheen ik ben naar de winkel terug geweest en die verwijsde me door naar syoss heb de klacht ook op de syoss site door gegeven maar tevergeefs geen antw wat kan ik doen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een reactie willen van wat ik kan doen en een oplossing syoss is geen goedkoop product

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Khelifi, Wij hebben het dossier intern in behandeling genomen en hebben via de klantendienst een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 24 november 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Khelifi,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product.

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij helaas tot op heden geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Foufa