Klacht: Kleur bank en nageleverde stoel verschillen

op 19 augustus 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

In mei zijn door Montel een bank, stoel en voetenbank geleverd. De stoel was helemaal van leer, maar zou aan de achterkant van stof zijn. Er is direct actie op ondernomen en vorige week is de stoel geleverd. De stof was correct, maar het leer is veel lichter dan van de bank. Ik heb dezelfde dag nog gemaild dat er kleurverschil is. Reactie daarop was dat hier niets aan te doen is omdat de ene huid anders reageert dan de andere op verf.

Graag omruilen voor de eerder geleverde stoel omdat deze wel de juiste kleur heeft.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Montel

3 maanden geleden - Beste Liesbeth van Kampen, Bedankt voor uw bericht. Om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, zou ik graag uw ordernummer ontvangen. Zou u deze aan mij kunnen geven? Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montél

Reactie van de melder van de klacht Sn.

3 maanden geleden - Het oorspronkelijke ordernummer is D11B7A. Daar zou de stoel met aan de achterkant stof geleverd worden. Er is een compleet leren stoel geleverd en er is telefonisch met Montel Den Haag besproken dat er een andere stoel besteld was en dat is ook telefonisch geregeld. Dat nummer is zie ik nu D11N7A mail van 9 mei jl.

Reactie van de melder van de klacht Sn.

3 maanden geleden - De stoel die hier staat ziet er overigens heel mooi uit.

Reactie van de melder van de klacht Sn.

3 maanden geleden - Het is nu 14 september en er is nog geen enkele reactie.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 25 september 2017 om 13:59 geantwoord

Beste Liesbeth,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Allereerst excuses voor deze late reactie. Ik heb mijn collega gevraagd dit voor u na te gaan en zeker deze week contact met u op te nemen hierover.
Mocht u eind van deze week nog niets vernomen hebben horen we dat graag van u,

Julia
webcare Montèl

Heeft op 01 december 2017 om 20:22 geantwoord

Er is geen oplossing. Er is nooit contact opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sn.