Klacht: Kleine lettertjes geldklopperij en slechte organisatie. Administratie

op 03 november 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

De administratie van dit bedrijf is waardeloos. na het afsluiten van mijn abonnement op focus heb ik de kleine lettertjes eens niet goed gelezen daarna komn mijn abonnement van start gaan. zes bladen voor € 20 in plaats van 24 bladen of een jaar abonnement of een onbeperkt abonnement, een keuze dus, zo leek het. dus in mijn beleving sluit ik een contract af van zes bladen voor € 20 en dat is het dan maar Maar nee dus . Alle eerst heb ik direct netjes betaald en kreeg ik enkele weken later al betalingsherinnering voor een openstaand bedrag dat dus al was afgerekend. Na een aantal malen telefonisch contact te hebben met Aboland, uiteraard tegen een stevig tarief en lange wachttijden. Moest ik zelf aantonen door middel van kopieën van bankafschrijvingen dat ik het geld had overgemaakt en nog wel onder het door hen opgegeven betalings kenmerk . Hiervan was blijkbaar niet terug te vinden in de administratie van aboland. stil zwijgend is nu abonnement verlengd. Dit is natuurlijk mijn eigen schuld en niet zo dat Aboland probeert zo min mogelijk transparant te zijn als het gaat om af sluiting van abonnementen . Met geen mogelijkheid is meer onder het abonnement uit te komen. Ja, opzeggen met een maand opzegtermijn kon pas nadat het abonnement was overgegaan in een jaarabonnement en daarbij moest dan een maand worden in acht genomen en voor het annuleren via de website moeten ook de annuleringskosten en administratie kosten betaald worden. Kortom mijn mening over dit bedrijf is dat zij hun zaken voor de klant niet op orde hebben maar wel op orde hebben ze andere zaken. ze laten zich geen mogelijkheid onbenut om uw uw geld afhandig te maken dat is blijkbaar de hoofd bezigheid van dit bedrijf niet dienstverlening en klanttevredenheid maar geld verdienen op de grens van fatsoen.

Niet. Gedane zaken nemen in dit geval geen keer. Ik mag alleen hopen dat dit bedrijf de opzegging wel goed kan regelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:36 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 19:23 geantwoord

Geen oplossing geboden. Bezint eer gij begint

Reactie van de melder van de klacht Gebruikersnaam001

3 maanden geleden - Abonnementenland ziet deze klacht graag gesloten, begrijpelijk maar met de oplossing : klacht is reeds behandeld wordt misschien de suggestie gewekt dat er iets is opgelost. Dit is niet zo. De oplossing is, bedrijf houdt poot stijf en komt klant op geen manier tegemoed. Of op zijn minst, "geen oplossing aangeboden"

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruikersnaam001